شعور زندگی کے چند اہم آداب : اقوال زرین
1. ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮐﺎﻝ نہ ﮐﺮﯾﮟ . ﺍﮔﺮ ﻭﮦ آپ کی ﮐﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭨﮭﺎ رہا ہے ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ہے.
2. ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﻟﯽ ہوئی ﺍﺩﮬﺎﺭ ﺭﻗﻢ ﺍس کے ﯾﺎﺩ ﺩﻻﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ پہلے ﺍﺩﺍ ﮐﺮﺩﯾﮟ. وہ 1 ﺭﻭﭘﯿﮧ ﮨﻮ ﯾﺎ 1 ﮐﺮﻭﮌ ﯾﮧ عمل ﺁﭖ ﮐﮯ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﯽ ﭘﺨﺘﮕﯽ ظاہر کرتا ﮨﮯ.
3. ﮐﺴﯽ کے ﺩﻋﻮﺕ دینے ﭘﺮ ﻣﯿﻨﻮ سے ﻣﮩﻨﮕﯽ ﮈﺵ ﮐﺎ ﺁﮈﺭ ﻧﮧ ﺩﯾﮟ. ﺍﮔﺮ ﻣﻤﮑﻦ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍس ﺳﮯ کہیں ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﮯ لیے ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﭘﺴﻨﺪ ﮐﺎ ﺁﮈﺭ ﺩے.
4. ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ نہ ﭘﻮﭼﮭﯿﮟ ﺟﯿﺴﮯ "ﺍﻭﮦ ﺗﻮ ﺁﭖ کی ﺍﺑﮭﯽ ﺗﮏ ﺷﺎﺩﯼ ﻧﮩﯿﮟ ہوئی" ﯾﺎ "ﺁﭖ ﮐﮯ ﺑﭽﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ" ﯾﺎ "ﺁﭖ ﻧﮯ ﮔﮭﺮ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺧﺮﯾﺪﺍ؟" ﺧﺪﺍ کے لیے ﯾﮧ ﺁﭖ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ.
5. ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﮯ لیے ﺩﺭﻭﺍﺯﮦ ﮐﮭﻮﻟﯿﮟ. ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺮﻕ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﺗﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﺮﺩ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻋﻮﺭﺕ. ﺁﭖ ﮐﺎ ﻗﺪ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ، ﺍﭼﮭﯽ ﻃﺮﺡ ﺳﮯ ﭘﯿﺶ ﺁﻧﮯ ﺳﮯ ﭼﮭﻮﭨﺎ ﻧﮩﯿﮟ ہوتا بلکہ ﺑﮍﮬﺘﺎ ﮨﮯ.
6. ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭨﯿﮑﺴﯽ میں جاتے ہیں ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺍﯾﮧ ﻭﮦ دوست ﺍﺩﺍ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﮔﻠﯽ ﺑﺎﺭ آپ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﯾﮟ.
7. ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺳﯿﺎﺳﯽ اور مذہبی ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ ﻧﻔﺮﺕ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ.
8. ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻧﮧ ﮐﺎﭨﯿﮟ.
9. ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﺴﯽ سے ہنسی مذاق ﮐﺮ رہے ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻟﻄﻒ ﺍﻧﺪﻭﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ رہا ہے ﺗﻮ ﺭﮎ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ.
10. ﺟﺐ ﮐﻮﺋﯽ ﺁپ کی ﻣﺪﺩ ﮐﺮﮮ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺍس کا ﺷﮑﺮﯾﮧ ضرور ادا کریں.
11. ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﻧﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮐﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﻨﻘﯿﺪ ﺻﺮﻑ ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﻣﯿﮟ.
12. ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﻭﺯﻥ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﺒﺼﺮﮦ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺗُﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻨﺘﯽ۔ ﺑﺲ ﮐﮩﯿﮟ " ﺁﭖ ﺍﭼﮭﮯ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ". ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﻭﺯﻥ ﮐﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎہتا ہے ﺗﻮ ہی ﮐﺮﯾﮟ.
13. ﺟﺐ ﮐﻮﺋﯽ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﻮﻥ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺩﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺗﻮ ﺑﺎﺋﯿﮟ ﯾﺎ ﺩﺍﺋﯿﮟ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﺳﮯ ﺳﻮﺍﺋﭗ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ . آپ کو ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ پتا ﮐﮧ ﺁﮔﮯ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ۔ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﮩﻦ ﯾﺎ ﺑﯿﻮﯼ ﯾﺎ ﻓﯿﻤﻠﯽ ﮐﯽ ﻓﻮﭨﻮ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ.
14. ﺍﮔﺮ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮭﯽ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﻮ ﮈﺍﮐﭩﺮ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺟﺎﻧﺎ ﮨﮯ،ﺗﻮ ﯾﮧ ﻧﮧ ﭘﻮﭼﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﮐﺲ لیے. ﺑﺲ ﺁﭖ ﺍﭼﮭﯽ ﺻﺤﺖ ﮐﯽ ﺩﻋﺎ ﺩﯾﮟ . ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎہتا ہے تب ہی ﮐﺮﯾﮟ.
15. ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺁﭖ ﺍﯾﮏ ﺳﯽ ﺍﯼ ﺍﻭ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺳﮯ ﭘﯿﺶ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﻓﺲ ﺑﻮﺍﺋﮯ، ﭼﻮﮐﯿﺪﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﻣﻼﺯﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ بھی ﭘﯿﺶ ﺁﺋﯿﮟ۔ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﮯ ﮐﻢ ﺗﺮ حیثیت ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ آپ کا ﺑﺮﺗﺎؤ آپ کے ﮐﺮﺩﺍﺭ ﮐﺎ ﺁﺋﯿﻨﮧ ﺩﺍﺭ ﮨﮯ.
16. ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﺮﺍﮦ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺎﺕ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ، ﺗﻮ ﺁﭖ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻮﺑﺎﺋﻞ ﻓﻮﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﯾﺎ ﺍﺱ ﭘﺮ میسیج ﻧﮧ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﻧﮧ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭼﻼﺋﯿﮟ۔
17. ﺟﺐ ﺗﮏ ﺁﭖ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﻧﮧ ﺟﺎﺋﮯ ﻣﺸﻮﺭﮦ ﻧﮧ ﺩﯾﮟ.
18. ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﻋﺮﺻﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮨﻮﺭﮨﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍس ﺳﮯ ﻋﻤﺮ ﺍﻭﺭ ﺗﻨﺨﻮﺍﮦ ﻧﮧ ﭘﻮﭼﮭﯿﮟ ﺟﺐ ﺗﮏ ﻭﮦ ﺧﻮﺩ ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺕ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎہے.
19. ﺍﭘﻨﮯ ﮐﺎﻡ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﻣﻌﺎﻣﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﺧﻞ ﻧﮧ ﺩﯾﮟ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺁپ کو ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮧ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ۔
20. ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮔﻠﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﺑﺎﺕ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺩﮬﻮﭖ ﮐﺎ ﭼﺸﻤﮧ ﺍﺗﺎﺭ ﺩﯾﮟ. ﯾﮧ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﮨﮯ۔
No comments:
Post a Comment